2,9
5,9

cerca de Peramola, Catalunya (España)

Bonica excursió que comença a l'Hotel Can Boix (Peramola).
Es tracta d'una ruta circular, que ens permet veure la roca del Corb, formacions rocoses semblants a les de Montserrat, i l'ermita de Sant Honorat, la qual es troba en un altiplà amb molt bones vistes.

Aparcament

19-FEB-11 10:47:01

• Foto de GosDeCarrer

GosDeCarrer 26-oct-2012

Una descripcio de la ruta per la roca del corb i sant honorat: http://cabretes.wordpress.com/2012/10/20/roca-de-corb-i-sant-honorat/
    Incluent la pujada per les cadenes al cim de la roca del corb.

ceballut 10-ago-2013

Hola,
    Es segura la ruta per fer-la amb nanos de 14-11 anys?
    Gràcies

• Foto de rogerc

rogerc 10-ago-2013

Hola ceballut! No sé si has llegit al nostre blog l'entrada vinculada a aquesta ruta. Tal i com indiquem allí, quan es voreja la roca llarga hi ha uns passos una mica aeris que cal anar en compte (crec que hi ha un tros de cadena i tot, i recordo haver de fer una grimpadeta).
    Al meu parer si els nens estan acostumats a anar a la muntanya i vigileu, no hauríeu de tenir cap problema.
    Si feu la ruta ja em diràs que tal!
    Salut i cames company!

ceballut 10-ago-2013

Acavo de mirar el bloc, les fotos impressionen una "miqueta". Crec que ho podrem fer, ja que segons vec no cal anar encordats en cap tram. La ruta promet.
    Moltes gràcies!

ceballut 19-ago-2013

Ostres! Al coll de Mu varem fer mitja volta després de passar un tram aeri ajudats per una cadena. Ja no varem saber veure el camí o faltaven més cadenes...

• Foto de rogerc

rogerc 20-ago-2013

Em sap greu! jo el que recordava era en aquest mateix punt haver de fer una mica de desgrimpada i al cap de poc una grimpadeta per poder continuar...
    Si algun cop voleu tornar-hi m'ho dieu i intentaré venir i així completem la ruta que vareu deixar a mitjes.
    Roger

ceballut 21-ago-2013

Gràcies! Després del intent ens vàrem refrescar a les basses de Organyà.
    Estàvem de pas, vàrem fer 2 nits a Organyà i 2 nits a Andorra.