Fecha de subida 19 de mayo de 2018

Fecha de realización mayo 2018

3,9
7,8

cerca de Bueu, Galicia (España)

Estamos en Beluso del Concello de Bueu. La costa oeste de Bueu, el cabo Udra pone fin a la pequeña ría de Aldán y señala el comienzo de la ría de Pontevedra.
El Cabo Udra pertenece al espacio Red Natura 2000, y en ella se combinan una gran cantidad de especies arbóreas y animales que lo convierten en un lugar único. Asimismo, desde aquí se pueden observar las aves marinas que residen en el litoral o que están de paso y Cabo Udra es un gran observatorio.
Iniciamos nuestro recorrido en el pueblo de Beluso, circular y en sentido de las agujas de reloj. Pasamos por la playa de Beluso y la depuradora de marisco para en pocos metros girar hacia la derecha, pasando cerca del pazo de Santa Cruz.
El siguiente referente de nuestro recorrido era la capilla de San Amedio (Sanamedio) en la que además hay una fuente, lavadero y crucero. Estamos en Bon de Arriba y descendemos a Bon de Abajo para continuar hasta la Playa Area de Bon.
La franja costera y en cabo Udra están los principales valores de esta ruta. La costa es una sucesión de magnificas playas separadas por zonas de cantiles que sirven de asentamiento para muchas comunidades animales y vegetales; especies como la hierba de enamorar, el perejil de playa, las algas, el verdello y la lechuga de mar.
En cabo Udra nos encontramos ante un paisaje formado por numerosos bolos graníticos en los que no es raro admirar formas erosivas como pías y cacholas que los convierte en singulares y sugerentes esculturas abiertas a la imaginación del caminante. A lo largo del recorrido es fácil ver lagartijas, lagarto arnal, escáner y erizos o conejos. Lagartijas, lagartos y ardillas si vimos.
En el aspecto etnográfico destacan los chouzos de Suelo de Esqueiros que eran refugios de pastores del siglo pasado construidos en los huecos de las rocas. También existen los restos de dos fábricas de salazón, una en la playa de Ancoradouro y otra en Mourisca. A lo largo de recorrido aparece información explicativa de la zona.
Desde el aula de naturaleza, hicimos una derivación hacia un mirador natural acondicionado desde el que las vistas son estupendas.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Estamos en Beluso do Concello de Bueu. Na costa oeste de Bueu, o cabo Udra pon fin á pequena ría de Aldán e sinala o comenzo da ría de Pontevedra.
O Cabo Udra pertence ao espazo Rede Natura 2000, e nela combínanse unha gran cantidade de especies arbóreas e animais que o converten nun lugar único. Así mesmo, desde aquí pódense observar as aves mariñas que residen no litoral ou que están de paso e Cabo Udra é un gran observatorio.
Iniciamos o noso percorrido no pobo de Beluso, circular e en sentido das agullas de reloxo. Pasamos pola praia de Beluso e a depuradora de marisco para en poucos metros virar cara á dereita, pasando preto do pazo de Santa Cruz.
O seguinte referente do noso percorrido era a capela de San Amedio ( Sanamedio) na que ademais hai unha fonte, lavadoiro e cruceiro. Estamos en Bon de Arriba e descendemos a Bon de Abaixo para continuar ata a Praia Area de Bon.
A franxa costeira é no cabo Udra onde están os principais valores desta ruta. A costa é unha sucesión de magnificas praias separadas por zonas de cantiles que serven de asentamento para moitas comunidades animais e vexetais; especies como a herba de namorar, o perexil de praia, as algas, o verdello e a leituga de mar.
No Cabo Udra atopámonos ante unha paisaxe formada por numerosos birlos graníticos nos que non é raro admirar formas erosivas como pías e cacholas que os converte en singulares e suxestivas esculturas abertas á imaxinación do camiñante. Ao longo do percorrido é fácil ver lagartixas, lagarto arnal, escáner e ardillas ou coellos. Lagartijas, lagartos e esquíos si vimos. Facía calor.
No aspecto etnográfico destacan os chouzos de Chan de Esqueiros que eran refuxios de pastores do século pasado construídos nos ocos das rocas. Tamén existen os restos de dúas fábricas de salgadura, unha na praia de Ancoradouro e outra en Mourisca. Ao longo de percorrido aparece información explicativa da zona.
Desde a aula de natureza, fixemos unha derivación cara a un miradoiro natural acondicionado desde o que as vistas son estupendas. Interesantes 16 km de percorrido.