Descarga

5 de julio de 2021

Fecha de realización

julio 2021
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Alàs i Cerc, Catalunya (España)

Ruta primera de la Cursa de Muntanya del poble d'Alàs: la Foranca. ALÀS.

Ruta circular pels voltants d'Alàs i fins al Banat que mostra amb poc desnivell unes molt bones vistes de la zona nord de la comarca i de la plana de l'urgellet i la seu d'Urgell

seguim el traçat del camí, direcció dreta, i bordegem el camp.

seguim les indicacions del pal tutor, direcció en baixada i esquerra i cap Alàs altre cop

agafem direcció dreta per anar cap a la Borda Rosalia

Pancarta i borda Rosalia, amb la fauna del país.
Fuente

Fuente i Bassa de Cal Marquet

després d'aquest bonic corriol en suau pujada arribem aquest refrescant lloc on trobem la Bassa de Cal Marquet

deixem pista per anar a la dreta fins davant 100m, de la casa de Cal Marquet

abandonem la pista, esquerra, que puja a Banat i agafem aquest bonic corriol que de manera suau i sinuosa ens pujarà directes a Banat

seguim el corriol dreta
Panorámica

Arribada a Banat, bones vistes i cota més alta de la circular, en aquest punt el dia de la cursa hi ha l'avituallament, bon moment per beure aigua i contemplar la vista
Sitio religioso

Banat

Intersecció

abandonem pista agafem esquerra fins a trobar els pals tutors

agafem de nou el corriol

agafem GR direcció avall, esquerra

Intersecció

agafem corriol dreta, entrada pròpiament al corriol de la Foranca

abandonem pista, dreta , per baixar per aquest altre corriol que d'una manera més tècnica ens farà baixar fins al Segre

Intersecció

agafem corriol marcat de la dreta. compte zona més tècnica

Entrada darrer corriol d'aquesta ruta, corriol Mina del Pitó, reobert i netejat de nou per l'ocasió, baixem fins al reg de l'Olla
Puente

Pont

De nou al Reg de L'Olla, punt més baix de la ruta i tornada refrescanty al costat de l'aigua durant uns 200m.

Intersecció

abandonem el reg per agafar a esquerra i pujar pel camí de Santparó fins a sota el cementiri i acabem la ruta a la plaça on podrem fer un glop d'aigua fresca a la font.