cerca de Nohales, Castilla-La Mancha (España)

Caminada feta per Jaume C. I Jaume S.
Feta del dia 3/9/2015 al 15/9/2015 de Cuenca a Burgos
Es un camí molt solitari, en els dies de caminar no hem trobat cap pelegrí que fes el camí . Hem trobat 3 persones que feien el Camino del Cid en direcció contraria a nosaltres.
El track comença a les a afores de Cuenca i es queda al poble de Cubillo del Campo que es troba a 20 km de Burgos i on vam donar per finalitzar el nostre Camino de la Lana. He unit els tracks de tots els dies en un sol arxiu per mes facilitat de descarrega
El track es gravat amb el GPS seguint les marques de les fletxes grogues, excepte dos trams que estan dibuixats sobre el mapa de Cifuentes a Las Inviernas i de Fresno de Caracena a San Esteban de Gormaz
El camí esta ben indicat per les fletxes, i en alguns trams coincideix amb el Camino del CID, lo que pot portar en algun moment a confusió.
Hem consultat aquesta web per informació de etapes i allotjaments
Atenció amb els albergs, ja que en aquest moment ni ha pocs i hem hagut de fer servir hostals per dormir. Alguns ajuntaments ofereixen dormir al terra en alguna dependència municipal