funikis

Fecha de realización abril 2018

2,9
5,8

cerca de Trigal, Galicia (España)

Ruta mitad por pistas mitad por cortafuegos y monte a través. Permite ver el pazo de Pin y los dos pazos de la parroquia de Gallegos. Permite asimismo la visita arqueológica al castro de Pin.
Ovidio baixando a pista de Trigal. Como bon ruteiro, leva unha mochila onde non falta nada.... Foto tomada á saida da aldea de Trigal, lugar de comenzo desta ruta. Desde este eido, hai unha moi boa panorámica de Proba, capital do Concello de Navia de Suarna.
Baixando pola pista de Trigal, na terceira curva, facemos izquierda para continuar baixando pola Seara, unha pista de terra que nos leva ata o cruce de Pin, carreteia que hay que seguir para completar a ruta de hoxe.
Antiguo e fermoso lugar de baño. Difícil acceso sen sinalizar, pero merece muito a pena no verán. Hai lendas en torno a este pozo: preguntar aos veciños de Pin.
Afluente de Navia, antiguo regueiro truiteiro. Baixa desde Mazaira, por debaixo de Piñeiro, collendo aguas dos montes de Pin e Gallegos.
Unha vez pasado o castro de Pin - cunhas vistas que ben merecen unha visita -, optamos por improvisar e seguir ruta fóra dos camiños, ben monte a través ou baixando cortalumes e soutos, ata a chegada da aldea de Piñeiro na parroquia de Gallegos.
Neste tramo, baixada desde a serra de Pin ata Piñeiro, non seguimos camiños. Pisamos por cortalumes e monte a través. E o tramo de máis dificultade. Convén coñecer a zona para orientarse.
O antiguo pasadizo só aguantuau o paso de Ovidio. Aínda que non o recollen as cámaras, fundiuse co paso do que escribe, o que supuxo un remollón de agua fría.
Esta ruta permite pasar ó lado do Pazo de Pin e dos dous de Gallegos : o de abaixoen Piñeiro e o de arriba na Eirexa, preto da igrexa parroquial.