Descarga

Fecha de subida

19 de abril de 2021

Meteorología

¡Una buena pista para ayudarte a elegir ropa y material!

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Meteorología Meteorología
Comparte

cerca de Torrelles de Llobregat, Catalunya (España)

Recorregut oficial del PR-162, conegut com Ruta del Sol Blau. Es tracta d'un itinerari circular, amb sortida i arribada de la plaça de l'església de Torrelles de Llobregat. En pot fer en qualsevol dels dos sentits, en el contrari a les agulles del rellotge els punts més significatius que anem trobant són: el Puig Vicenç (468 m), la Penya del Moro (467 m), Can Farfai, (pista Torrelles-Begues), El Sosiego, La Roca del Barret, per sota el Puig Andí, Can Rius, el Tabor (356 m) i Creu del Querol (241 m).
En el recorregut s'hi troben alguns pals indicatius i marques de pintura (blanca i groga) que ajuden a seguir-lo, tot i que és recomanable portar mapa o gps donat que hi ha dos PR's (160 i 163) que comparteixen algun tram.