2,7
5,4

cerca de Relleu, Valencia (España)

Valencià: A través de camins antics com el Camí de Xixona o el camí dels Bortolons, la ruta ens submergeix en el típic paisatge rural de Relleu. Ací trobem un territori muntanyenc amb bancals de secà que ascendeixen pels vessants quasi fins als cims.
En el nucli urbà podrem visitar punts de gran interés com el Castell, l’ermita de Sant Albert o el llavador, des d’on parteix la ruta.

Español: A través de caminos antiguos, como el Camí de Xixona o el dels Bortolons, la ruta nos sumerge en el típico paisaje rural de Relleu. Aquí encontramos un territorio montañoso con bancales de secano que ascienden por las laderas casi hasta sus cimas.
En el núcleo urbano podremos visitar puntos de gran interés como el Castillo, la Ermita de Sant Albert o el lavadero, desde donde parte la ruta.

English: Through old paths such as the Camí de Xixona or dels Bortolons, the route immerses us in the typical rural landscape of Relleu. Here, we will find a mountainous landscape with dry-farming terraces that climb up the slopes almost until their tops.
In the city centre, we can visit very interesting points, such as the Castle, Sant Albert Hermitage or the washhouse, where the route starts.