Dificultad técnica   Moderado

Fecha de realización noviembre 2016

3,7
7,3

cerca de Irimia Baja, Galicia (España)

Fermosa ruta que discorre entre o Pedregal de Irimia, nacemento do rio pai da nosa terra ata o Eo outro referente da nosa provincia, ascende ata o cumio da serra de Meira. Camiñando entre eolicos chegamos ata Espido, unha vez alí descenso acusado ata a fermosa fervenza da Meixadoira, un espazo único e pouco coñecido que case permaneze virxe ao impacto do home, debemos ter coidado nesta baixada xa que con tempo húmido e coa caída da folla pode resultar moi esvaradía. Cruzamos o regato e subimos ata ao pé da Louseira onde nos desviamos a esquerda e chegamos á Corota. Preto do final da ruta visitamos a pequena central hidroeléctrica do rio Eo e ascendemos ata o punto final no pueblo do Piñeiro unha vez alí agarada o bús subir a aqueles que estean cansos, os que aínda lles queden folgos poden subir ata Sebe de Abades por un sendeiro de monte que une a antiga escola do Piñeiro con dito pueblo.