Tiempo  una hora 27 minutos

1,4
2,8

Vista 1956 veces, descargada 86 veces

cerca de els Hostalets de Balenyà, Catalunya (España)

Sortim del Montanyà Hotel & Lodge cap a la carretera principal en direcció Seva, de seguida trobem un carrer a l'esquerra que haurem de seguir fins a una cruïlla que agafarem el carrer de l'esquerra.
****
Salimos del Montanyà Hotel & Lodge hacia la carretera principal dirección Seva, en seguida nos encontramos una calle a la izquierda la seguiremos hasta el siguiente cruce que volveremos a girar a la izquierda
We left the Montanyà Hotel & Lodge to the main road towards Seva, then we find a street to the left we continue to the next intersection that we will turn left
Nous avons quitté le Montanyà Hôtel & Lodge à la route principale en direction de Seva, nous trouvons une rue sur la gauche, nous continuons à la prochaine intersection que nous allons tourner à gauche
  • Foto de DEIXEM L'ASFALT I AGAFEM LA PISTA DE SANT MAMET
Al final de la pujada deixem l'asfalt i agafarem la pista sense asfaltar que està a la nostra esquerra també. Aquesta pista ens porta fins al Mas Sant Mamet. **** Al terminar la cuesta dejamos el asfalto y cogemos la pista forestal de nuestra izquierda. Esta pista nos lleva hasta Sant Mamet. **** At this intersection, you have to continue left, this path that will take us down to the farm "Sant Mamet" **** Après les coûts quitter l'asphalte et prendre la piste forestière sur notre gauche. Cette piste mène à Sant Mamet.
  • Foto de MAS SANT MAMET
El gran Mas de Sant Mamet amaga al seu darrere la capella homònima, malgrat la seva poca semblança amb les construccions romàniques ( no té absis). Sant Mamet apareix en documents de l'any 1039. *************************************************************************************************************** Mas Sant Mamet escode detrás suyo una capilla homónima. Aunque no se parece en las construcciones románicas (no tiene ábside) Sant Mamet está documentada desde 1039 *************************************************************************************************************** Mas Sant Mamet hide in his back the eponymous chapel. Although the building does not look like romanic buildings ( because it has not apse). Sant Mamet appears into documents of the 1039 years. *************************************************************************************************************** Le grand Mas de Sant Mamet est caché derrière la chapelle du même nom, mais pas les édifices romans blancs (pas d'abside). Sant Mamet apparaît dans les documents en 1039.
  • Foto de Desviament
Just passat el Mas, al costat esquerra de la pista principal comença un sender entre pins, alzines i roures. Seguirem aquest camí fins a tornar a trobar una pista forestal, en la que trencarem cap a l'esquerra de nou, aquesta pista ens portarà fins el Castell d'Esparreguera **** Justo después de la masía, al lado izquierdo de la pista principal empieza un sendero entre pinos encinas y robles. Seguiremos este camino hasta volver a encontrar una pista forestal, en la que volveremos a girar a la izquierda. Esta pista nos llevará hasta el Castillo d'Esparreguera. **** Just after the farmhouse, the left side of the main track begins a path through oak pines and oaks. We follow this road until we find a forest track again, where we will turn left. This track will take us to the castle of Esparreguera. **** Juste après la ferme, du côté gauche de la piste principale commence un chemin entre les pins et les chênes. Nous suivons cette route jusqu'à ce qu'on trouve une piste à nouveau de la forêt, où nous tournons à gauche. Cette piste mène au château de Esparreguera.
Camí a Castell d'Esparraguera
  • Foto de Vistes al poble de Centelles
Vistes al poble de Centelles
Floretes
  • Foto de CASTELL D'ESPAREGUERA
L'edifici és més aviat una antiga Casa Forta que avui està en ruïnes. Es va construir al lloc on hi havia la desapareguda ermita de Santa Fe, de la qual se'n van aprofitar alguns murs. L'obra data de la finals del romànic **** El edificio en realidad es una antigua Casa Fuerte que hoy está en ruinas. Se construyó en el mismo sitio que la desaparecida ermita de Santa Fe, de la cual se aprovecharon algunos muros. La obra data de finales del románico **** This building is an old fortified house, which today is in ruins. It was built on the site where there was the old chapel of Santa Fe, who took advantage of some walls. The Castel dates from the late Romanesque. **** Le bâtiment est en fait une ancienne maison forte qui est aujourd'hui en ruines. Il a été construit sur le même site que l'ancienne chapelle de Santa Fe, qui a profité de quelques murs. Le château date de la fin du roman
  • Foto de Piscina del Monti
Petita bassa on els porcs sanglars i altres animals del bosc s'aturen a beure i banyar-se.