Dificultad técnica   Moderado

Fecha de realización mayo 2011

2,3
4,6

cerca de Estancia Milluri, Departamento de Oruro (Bolivia)

Maig 2011 - Del poble de Sajama al Camp Base del volcà Sajama

• Foto de marctibu

marctibu 24-may-2011

Hola, vaig estar per alla fa mig anyet i la veritat aquest any hi torno. No estic al vostre nivell ni molt menys pero intentare superar els 5000.
    realment hem va impresionar molt i els dos volcans de davant son realment preciosos veritat?
    Marc.

• Foto de isards de la Cerdanya

isards de la Cerdanya 29-may-2011

Bones Marc,

Tens raó, la veritat és que el Parinacota i el Pomarape, son una passada i si dius que no tens gaire nivell, millor que ni intentis pujar al Sajama, millor puja al Parinacota, que es molt més assequible i també gaudiràs d'unes vistes espectaculars.
    Però des de el Sajama, quan surt el sol, la ombra que projecta en forma de cono perfecte sobre les 2 muntanyes valen qualsevol esforç, així que tu mateix, amb un bon entrenament i una bona aclimatació, tot es possible.
    Després del esforç, no deixis d'anar al banys termals que hi han al costat, et deixaran com a nou.

Gracies pel teu comentari. Isards de la Cerdanya.

• Foto de marctibu

marctibu 29-may-2011

Hola de nou i gràcies x contestar. Si la veritat es que jo hem conformo a arribar als 5000m. L'any passat vaig fer 4800 i hem sentia força be i aquest any pujaré un xic mes. De fet el màxim que havia fet fins l'any passat era el pic de l'Aneto o sigui que no faré cap bogeria no. Si aquesta ombra deu ser espectacular. Be merci per tot i qui sap potser ens veiem per aquella zona algun dia.