Fecha de subida 17 de abril de 2016

Fecha de realización abril 2016

cerca de Sant Feliu de Codines, Catalunya (España)

Sortida de Sant Feliu de Codines a Montserrat el 16_04_216
PAIS/CATALUNYA/SANT FELIU DE CODINES

Tradicional i popular caminada de la “Colla de la Bota” de Sant Feliu de Codines, que fem cada any a Montserrat, Aquets cop sortim 19 persones mes un que s’afegeix en Sant Feliu del Racó, en el transcurs de la qual, hem tingut una temperatura fresca, però molt agradable durant la nit i matinada i amb un bon sol durant la resta de la travessa. La distància és llarga, però els moments de bon humor i suport, ens han ajudat a fer molt suportable la llarga caminada, que hem fet amb el següent recorregut:
Sortida des de la plaça de la font dels albes de Sant Feliu de Codines – camí del Cementiri – sot de l'Ullar - la Buana – Les Elies - PRC-9 – Sant Sebastià de Montmajor – torre del Rellotge – PRC-48 – camí de Gallifa – torrent dels Horts de Colomer – els horts i el casalot de Collmonner – coll Monner – el pla del Parany del Boter (o pla dels Ocells)En aquets punt hi ha parada i suport coca i mistela seguim – can Cadafalc – carena de les roques d’Aguilar – carena dels Pals – casalot i sot de l’Uit – sot del Turell – Turell – riu Ripoll – tram de la carretera BV-1249 – cal Manyosa – drecera a cim del Guix – plaça del hostal del Cim de la urbanització el Racó, de Sant Feliu del Recó(nova parada per fer una mandarina i reomplir aigua) – carena del Sabater – coll de la Grua – sot de la Codoleda (parada per esmorzar i cafè)– camí moliner de can Torres – costa del Tet – Cavall Bernat a Matadepera – riera de les Arenes – les Pedritxes – coll de la Riba - torrota de l’Obac – casa nova de l’Obac – collada de l’Obac(parada per descansar i fer una beguda) – coll d’en Tropes – carena del Teix – les Vendranes – torrent de les Vendranes – torrent i casalot del Lleonard – serrat i pla del Ginebres – Vacarisses – cementiri de Vacarisses – horts i alzina d’en Blasi(El suport ens te preparat el dinar) – molí i torrent del Sellerès – pla del Sellerès – estació de Vacarisses – urbanització can Xoles del Palà – torrent de la Bruixa – urbanització Camí de la Creu – la Creu – camí romeu de Montserrat o “camí dels Romans” – pont sobre el riu Llobregat - Monistrol de Montserrat – drecera dels tres Quarts – Monestir de Montserrat.