Fecha de subida 29 de octubre de 2016

Fecha de realización octubre 2016

1,9
3,9

cerca de Sant Martí de Centelles, Catalunya (España)

Desnivel real. Positivo: 390 m. Negativo: 395 m. Ruta muy recomendable en cualquier estación del año, pero especialmente en la otoñal. Ideal para realizarla con niños. Más detalles en el blog: http://ovellotscanovelles.blogspot.com.es/2016/10/la-sauva-negra-i-el-castell-de-popa.html

geotesoro

Señal

Información

fuente

Font Sauva negra

Roca

• Foto de carlosvikingo
  • annapiella82 30-ago-2018

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

Ens ha estat relativament facil seguir tot el camí però hi ha un lloc que et confon, just passat la font i hem fet un tros sense seguir el camí.

• Foto de Hardrockwalk

Hardrockwalk 31-ago-2018

Hola Anna, tens raó aquesta zona és una mica complicada de seguir, ja que sol haver-hi molta vegetació i cal baixar per una pendent, el que cal fer és seguir la tanca fins a trobar la sender. Quan vam anar nosaltres la porta que es veu a la foto, estava tancada, desconec si continua així o no. En cas de trobar-la oberta es pot continuar per allà, ja que va a parar al mateix lloc que el sender de la part inferior.