Descarga

Fecha de realización

diciembre 2020

Meteorología

¡Una buena pista para ayudarte a elegir ropa y material!

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Meteorología Meteorología
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Riells i Viabrea, Catalunya (España)

Sortida molt bonica doncs encara que hi alguns trams de pista forestal, transcorre per llocs molt frondosos i feréstecs. Abans d'agafar el camí que ens portarà al Gorg Negre hi ha una zona que es perdedora ja que no es veu be el camí i també hi ha molts troncs i branques d'arbres que han deixat al terre deprès d'una aclarida. Quan vam arribar al Gorg, segons el track que portàvem semblava que havies de pujar dalt del salt per travessar a l'altre costat de la riera però no vam saber veure per on i vam tornar una mica enrere i la vam travessar per un lloc on varem trobar un camí que s'enfilava fins a trobar el correcte. Desprès continuant per aquest camí trobem un trencall a mà esquerre on hi ha una fita i en forta baixada que es el que s'ha d'agafar. El camí es fresat però es molt humit i sempre cobert de fulles de castanyer que no et deixen veure el que hi ha sota i es fàcil relliscar.
Al capdavall d'aquest camí es troba la riera que també s'ha de travessar per trobar la pista que et porta a Sant Martí de Riells.