Descarga

Fecha de realización

enero 2017

Navegación Outdoor

Guíate por millones de rutas al aire libre desde tu móvil. ¡Incluso offline!

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Navegación Outdoor Navegación Outdoor
Comparte

cerca de Olot, Catalunya (España)

Sortim de les cases de l'Hostal del Sol i agafem el camí assenyalat amb marques grogues que ens puja ràpidament fins a Can Joanet des d'on tenim una esplèndida vista de la casa de Ventolà i sobre Riudaura.
Seguim passant pel Castell del Coll abans d'arribar a Sant Andreu del Coll, bonica església romànica molt ben restaurada i on hem tingut la sort de trobar l'amic Ramon que ens ha fet tota una explicada sobre l'església i la seva restauració. Gràcies Ramon!
Deixem ara les marques grogues i continuem pujant per la pista a sobre de l'església per passar al costat de la casa dels Saiols i continuar pel camí fins el cim de Sant Miquel del Mont amb la seva preciosa església romànica i una esplèndida vista en 360º.
Per baixar seguim el mateix camí fins que trobem una bifurcació assenyalada en el nostre track com "trencant". Baixem per la dreta recuperant les marques grogues i un camí totalment malmés pels incivisme d'aquesta gent que es consideren "motoristes" quan només són uns "destrossa-marges" de cap de setmana per no donar-lis un adjectiu pitjor.
I ningún hi fa res! LES LLEIS SÓN PER COMPLIR-LES I LES NOSTRES AUTORITATS HI SÓN PER FER-LES COMPLIR. Si no perquè volem tanta "autoritat" i tant de funcionari?
Seguim fins a Sant Andreu del Coll, passem altre cop per Can Joanetes i tornem fins el nostre vehicle pel mateix camí de pujada.
Temps efectiu: 2h. 40'

TRENC

• Foto de Ramon Curius i Pascuet

Ramon Curius i Pascuet 13 sept 2019

He realizado esta ruta  verificado  Ver más

Som 3 jubilats i ens ha agradat molt, hem aprofitat per pujar amb cotxe fins sota el Castell del Coll el desnivell per nosaltres que sumem 238 anys ens ha anant molt bé poder fer aquests 80 m. de pujada , es molt costeruda
    i ha més hem pujat per el camí erosionat per les motos , però ha valgut molt la pena venir des de Vic i trobar-nos aquestes tres peces ,sobretot la restauració de Sant Andreu del Coll amb el desplomament del absis amb la finestra i per encara fer-ho mes maco el Pirineu i havia nevat a la nit

• Foto de RIANEL

RIANEL 18 sept 2019

Moltes gràcies Ramon pels teus comentaris i valoració. És una excursió que val molt la pena i és una llàstima que permetin la destrossa dels camins.
    Salut i botes!

• Foto de carsacat

carsacat 25 nov 2020

Ens ha agradat molt la ruta, en tant poc troç, dues ermites molt maques i un castell, i les vistes des de Sant Miquel espectaculars. Gracies per compartir i tambe per les explicacions, que sempra va be tenir mes informació.
    Gracies tambe al comentari de Ramon Curius, que ens ha anat molt be.
    Salut i rutes!

• Foto de RIANEL

RIANEL 26 nov 2020

Encantats que us hagi agradat la ruta. És sencilla i curta però molt agraïda de paisatge.
    Gràcies per la valoració i comentaris.