Tiempo en movimiento  2 horas 53 minutos

Fecha de realización noviembre 2018

2,6
5,1

cerca de Santa Cristina d'Aro, Catalunya (España)

Petita sortida per anar a estirar les cames que Wikiloc no m'ha gravat gaire bé.
Un cop pujada tinc la desagradable sorpresa que dos dels waypoints principals -Pedres Dretes d'en LLoveres i una fita de quatre propietats- no les ha marcat on correspon sinó molt més enrere i que molt tros de camí l'ha marcat com si "hagués tirat pel dret" enlloc de seguir el sender. Un altre waypoint no sortia sobre la ruta però sí en la llista de detalls...que elimino.
Com a primera foto he posat una captura de pantalla on la creu vermella indica la fita de propietats i encerclats els dos punts "adelantats" a la ruta.
En aquesta mini-ruta ho veureu ben marcat: https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/el-colomar-28768782
Si algú la volgués seguir AVISO que baixant de Les Teules pel cantó del torrent de Canyet he seguit un corriolet molt tapat i perdedor que ni els senglars trepitgen. Vegeu segona imatge, reseguit amb vermell.
Punto de información

Oficina de turisme

Antiga estació del carilet de Sant Feliu de Guíxols a Girona. En funcionament de 1892 a 1969.

Casa Màgica

Barraca

Fita Du-To

Fita

Fita de propietat i accessos a dos masos

Cal Gravat

Creu

Creu de terme del Pedró. Fou arranjada el 1950.