Fecha de subida 15 de octubre de 2017

-1 m
4,3
8,6

cerca de Santa Eulària des Riu, Baleares (España)

Ruta reconstruida ja que el GPS va fallar un parell de vegades durant la mateixa. No obstant això, s'ha reconstruit seguint totes les dades disponibles i comparant-la amb algun altre participant. Considero que es pot seguir sense problemes. En especial a les zones no urbanes, els carreranys es poden seguir perfectament.

A la baixada des Puig den Pep, arribant a Montañas Verdes, hi havia una obra d'un xalet que interrompia es carrerany, nosaltres hem pogut passar però quan acabi s'obra es carrerany haurà de desplaçar-se uns metres per poder incorporar-se.

Sa ruta és molt interessant i té de tot: zona urbana, bosc, llocs excèntrics (túnel Cala Blanca), muntanya (Puig Marina i Puig den Pep), platja, asfalt...

Atenció a les baixades, s'han de fer amb seguretat.

+++++++++++++++
Ruta reconstruida ya que el GPS falló un par de veces durante la misma. Sin embargo, se ha reconstruido siguiendo todos los datos disponibles y comparándola con algún otro participante. Considero que se puede seguir sin problemas. En especial en las zonas no urbanas, los senderos se pueden seguir perfectamente.

En la bajada del Puig de Pep, llegando a Montañas Verdes, había una obra de un chalet que interrumpía el sendero, nosotros hemos podido pasar pero cuando termine la obra el sendero deberá desplazarse unos metros para poder incorporarse .

La ruta es muy interesante y tiene de todo: zona urbana, bosque, lugares excéntricos (túnel Cala Blanca), senderos de montaña (Puig Marina y Puig de Pep), playa, asfalto ...

Atención en las bajadas, han de hacerse con seguridad.