Descarga

3 de mayo de 2021

Fecha de realización

abril 2021

Sé el primero en aplaudir

Comparte

cerca de la Coromina, Catalunya (España)

22-04-2021

Ens situem a la carretera C55 al km 58 al trencall de les Granges de la Cort, passada la passera del riu Cardener. A la cruïlla de camins hi ha un pal indicador, ens dirigim al camí de Santa Fe de Valldeperes, amb poc temps passem per l'empresa Semen Cardona, poc després la casa del Llobet, continuant pel camí arribem a Cal Misèries, un tros més amunt ens trobem la Creu de la Santa Missió i el nucli de Santa Fe de Valldeperes.
Seguim per la mateixa pista passant per les cases del Mas i el Perejoan, a uns 450 m deixem la pista per continuar pel corriol que ens porta al Collet de les Caixes, després de 240 m més arribem a la zona de grans roques des d'on podem veure el Castell de Cardona. Seguim el corriol que traspassa la carretera per continuar per una antiga pista, allà trobem un grup de tines amb dues premses verticals i una d'horitzontal anomenades de Cal Sants.
Continuem per la pista baixant a trobar la riera de Navel, tot i que pel camí encara trobem en una roca, una altra premsa horitzontal. A prop de la riera trobem la carretera amb asfalt, la seguim en direcció Navel, un cop visitada l'ermita de Sant Vicenç ( visita amb permís) seguim per la carretera uns 2,2 km per visitar l'Oratori de Sant Eudald, en arribar davant de Cal Xisco i Cal Dejú, deixem la carretera per marxar al (S) per pista forestal que ens porta a Cal Cabreta, un bon tros més avall l'Alzina de la masia de Pinell i la casa Vella de Pinell del Bosc. En arribar al riu Cardener, ja sols queda seguir-lo fins a la passera del matí.

Salut i Muntanya.

• Foto de fx10100

fx10100 10 ago. 2021

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

Ruta ben indicada, facil de seguir i agradable de fer

• Foto de raduto2016

raduto2016 10 ago. 2021

Bona tarda, fx10100
    Moltes gràcies per la vostra valoració

• Foto de jordisalvado10@gmail.com

jordisalvado10@gmail.com 11 ago. 2021

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

Ruta molt ben explicada i agradable.
    Tenint en compte que l'hem a l'estiu i amb dia de calor, hi han moltes zones on es camina en a la ombra, a més es molt suau.