• Video de Santiago da Medorra-A Medorra-Cruceiro de Marrubio-Capilla de San Antón-Montederramo (Ourense)
  • Foto de Santiago da Medorra-A Medorra-Cruceiro de Marrubio-Capilla de San Antón-Montederramo (Ourense)

Dificultad técnica   Fácil

Fecha de subida 11 de enero de 2015

Fecha de realización enero 2015

2,3
4,6

cerca de A Medorra, Galicia (España)

Domingo, 11 de xaneiro de 2015. Cruceiro de Marrubio e Capela de San Antón.
En terras de Caldelas (Montederramo), parroquia de Santiago dá Medorra. Interesante visita ao conxunto relixioso de Marrubio (Cruceiro, petos e capela de San Antón). Ao lugar chégase perfectamente en coche (pegado á estrada). En coche como que non. Iníciase o percorrido dende Santiago dá Medorra (Igrexa Parroquial), seguindo a estrada local e pasando polos lugares de Pena do Outeiro e A Medorra.
O regreso realízase buscando o curso do Río de Santiago, ao principio por senda ben definida que desaparece paulatinamente. Vexetación autóctona e arbórea abundante neste tramo do percorrido divertido e interesante. Mencionar de xeito particular o Muiño de Tieiras. No track de percorrido figura waypoint de volta atrás, pola dificultade de cruzar novamente o río nese lugar. Volvemos sobre os nosos pasos e continuamos pola marxe esquerda, por zona boscosa e prados con boa orientación buscando o inicio da ruta. Ruta sinxela realizada pola tarde, con sol radiante e co engadido do tramo realizado sen senda definida.