Descarga

Fecha de realización

febrero 2017

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Comparte

cerca de Lluc, Baleares (España)

(En mi web, se accede a la traducción automática al castellano, galego y euskera) (In my web, you can access the automatic translation into English and other languages)

(Mallorca) Ruta el 26/01/2017; 11 km; +700 -700; 6 hores. Excursió organitzada per Jaume Amengual amb el següent itinerari: Santuari de Lluc, GR-221, Casa de neu de Son Macip, Casa de neu d’en Galileu, cim Galileu i tornada. Participants: Jaume, Miquel A, Miquel G i 13 amics més d’en Jaume. Tipus de sortida: anada i tornada al mateix punt; Dificultat: moderat (no té cap dificultat tècnica però cal considerar la llarga baixada).

FA ANYS: L’any 1967 Espanya va reclamar a la ONU la devolució de Gibraltar, tot presentant (d’acord amb els principis de la Carta de les Nacions Unides) la denúncia del Tractat d’Utrech.

Aquesta excursió ens hem afegit a un grup de caminants de Mallorca. La trobada és a Lluc. Aquesta fotografia és de la major part del grup abans de començar. Lluc és un santuari que representa a més de l’espiritualitat dels mallorquins (és el centre marià per excel•lència de les Illes Balears des del segle XIII) i de la bellesa de l’entorn, el signe i imatge de la personalitat nacional dels fundadors del regne.

Des de l’aparcament de Lluc es veu el nostre objectiu: el penyal de roca viva del... ...