Fecha de subida 7 de febrero de 2017

Fecha de realización febrero 2017

1,8
3,6

cerca de Escaladei, Catalunya (España)

Avui hem sortit de la Vilella Alta i hem anat fins a Scala Dei i La Pietat. El recorregut el trobareu a part. En la duració total del trajecte, heu de comptar que hem dedicat una bona estona a dinar tot gaudint del paisatge. Es pot fer perfectament en poc més d'un parell d'hores.
En aquest track, partim des de la Pietat tot seguint el GR171 amb intenció de retornar al punt on hem deixat un cotxe cap el Km.15 de la carretera T702 que va de la Vilella Alta a Scala Dei i on es troba la Masia Duch (Vinyes El Tancat).
Deixem el GR i ens desviem cap al Mas Blanc. Hi ha un parell de gossos sueltos. El sender del Pas de l'Ase, surt cap avall, just abans d'entrar al recinte del Mas a l'esquerra del camí
Hem baixat per el Pas de l'Ase que hem de dir està força emboscat i les traces quasi perdudes. Porteu un pantalons resistents a les branques i enganxades dons la meitat del camí us haureu d'obrir pas apartant les branques i herbes que tapen pràcticament qualsevol traçat. Hem fet alguna marrada en perdre en algun moment les traces.
A part d'això no hi ha més complicacions.

Indicadors cap a la Font Pregona

Nosaltres no seguim per aquí

Cami a seguir cap al Mas St. Antoni

Montsant

Intersección

Desviament

Just abans del Mas hi ha un petit corriol que surt a l'esquerra al costat del camí.

Pas de l'Ase

Indicador al grau del pi

Encreuament amb el camí al Grau del Pi

Paisatge i pedra amb coves