Fecha de subida 28 de septiembre de 2014

Fecha de realización septiembre 2014

3,7
7,4

cerca de Feldberg-Ort, Baden-Württemberg (Deutschland)

Ruta circular a la selva negra per a visitar el seu punt mes alt (monte Feldberg) i el bonic llac glaciar Feldsee. Aquest lloc es molt molt turistic i es per aixo que llevat la part alta i el llac, la resta esta feta buscant sempre sendes amagades i menys transitades que les tipiques que al dia que vam anar nosaltres estaven petades de gent.
La ruta no te cap complicacio perque tots els senders els vam veure molt ben indicats i no varem tindre cap problema de seguiment.
Podem aparcar el vehicle al costat de la carretera d'acces o si voleu podeu pujar fins on estan els teleferics i deixar-lo alli. Per al seguiment de la ruta no importa perque nosaltres varem pasar per el parking de dalt a peu.
El principi es prou turistic i fins que arribem dalt del monte no trobarem la tranquilitat que donen els senders menys transitats. Com la pujada la fem paralela al teleferic veurem tant la gent que puja ofegant-se, com la gent que baixa despres d'haver pujat comodament.
Una vegada d'alt podem gaudir de bones vistes que en el nostre cas incluiren els sempre expectaculars Alps.
Despres de fer cim (per dir-ho d'alguna manera) baixarem buscant els senders mes amagats, gaudint del que en realitat es la selva negra. Boscos frondosos d'avets i xicotetes baixades d'aigua que ens donaran aquell toc magic que tenen els boscos d'aquest tipus en els que estas tota l'estona pensant que en la següent curva apareixeran els gnomos o les bruixes.
La ruta es molt facil, no te molt de desnivell i es camina tot el temps per senders molt marcats i xafats. Aixo si, es millor portar calçat mes o menys impermeable per que, si be els camins estan molt arreglats amb ponts de fusta, en algun moment pot ser que pasem per llocs mes mullats.
Aigüa i fonts tenim de sobra per tota la ruta.
Avituallamiento

Bar

Baret on podem parar a gaudir del lloc

Bar menjar eco

Bar-refugi on poder gaudir d'un bon menjar i beguda ecologica

Dreta

FELDBERG

• Foto de putapedi

putapedi 16-jun-2017

La ruta es muy bonita y las explicaciones, gracias a google traductor, son buenas.
    Es una ruta que puede seguirla casi cualquiera.
    Sólo una puntalización: el parking es el mismo que para la estación de esquí, muy grnade, así que, aunque vayas tarde, no te preocupes que seguramente encuetres sitio para aparacar.

• Foto de Lalokusto

Lalokusto 19-jun-2017

Gracias putapedi.
    Tengo buenos recuerdos de la zona.

• Foto de margamussons

margamussons 11-jul-2018

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

Muy bonita. Sobretodo la bajada al lago. La subida esta muy transitada. Sobretodo desde donde termina el teleférico. Hay un trozo de camino asfaltado y pierde el encanto montañero.

• Foto de ray.cala

ray.cala 20-ago-2018

Ruta molt bonica.
    Recomanable totalment.
    La ruta és molt fàcil de seguir.

Paisatges espectaculars, tant des del cim Feldberg com baixant per dins dels boscos.
    La parada tècnica al bar eco ha sigut un encert ... ;-) ... una cervesa alemanya ben freda sempre és benvinguda.

Moltes gràcies per totes les indicacions i l'aportació @Lalokusto.