2,0
3,9

cerca de Capela, Galicia (España)

Senda A Ventureira, 30 de abril de 2017
Seguimos en las Fragas do Eume. Esta noche ha sido de fuerte viento, lluvia y tormenta.
A pesar de las malas condiciones atmosféricas decidimos realizar una ruta super conocida y emblemática del Eume. A Ventureira entre los municipios de A Capela y Monfero. Una ruta de poca dificultad, según las condiciones atmosféricas. Iniciamos nuestro recorrido, con fuerte viento y granizadas alternativas en el Puente de Santa Cristina (Monfero), por la margen izquierda del Eume, por el sendero pegado al río. Una senda maravillosa, irregular con altibajos, pedregosa y enraizada. Caminamos por zona emboscada, atlántica con belleza única y por las partes bajas del cañón del Eume. Un paraíso sin igual.
Tuvimos que parar dos veces, por el fuerte viento, los rayos y la granizada, envueltos en una vegetación tupida, espectacular y paisajes insospechados. Pasamos por la minicentral hidroeléctrica do Parrote (también San Bartolomé), hasta llegar a la Central Hidráulica (A Ventureira). El retorno lo hacemos a media ladera por una pista forestal que ofrece excelentes panorámicas del monasterio de Caaveiro entre la arboleda.
Ruta circular realizada en sentido contrario a las agujas del reloj, aunque se puede realizar de otras maneras, de nueve kilómetros fácil con buen tiempo.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senda A Ventureira, 30 de abril de 2017
Seguimos nas Fragas do Eume. Esta noite foi de forte vento, choiva e tormenta.
A pesar das malas condicións atmosféricas decidimos realizar unha ruta super coñecida e emblemática do Eume. A Ventureira entre os municipios da Capela e Monfero. Unha ruta de pouca dificultade, segundo as condicións atmosféricas. Iniciamos o noso percorrido, con forte vento e granizadas alternativas na Ponte de Santa Cristina (Monfero), pola marxe esquerda do Eume, polo carreiro pegado ao río. Unha senda marabillosa, irregular con altibaixos, pedregosa e enraizada. Camiñamos por zona emboscada, atlántica con beleza única e polas partes baixas do canón do Eume. Un paraíso sen igual.
Tivemos que parar dúas veces, polo forte vento, os raios e a granizada, envolvidos nunha vexetación tupida, espectacular e paisaxes insospeitadas. Pasamos pola minicentral hidroeléctrica do Parrote (tamén San Bartolomé), ata chegar á Central Hidráulica (A Ventureira). O retorno facémolo a media ladeira por unha pista forestal que ofrece excelentes panorámicas do mosteiro de Caaveiro entre a arboleda.
Ruta circular realizada en sentido contrario ás agullas do reloxo, aínda que se pode realizar doutras maneiras, de nove quilómetros fácil con bo tempo.