2,3
4,6

cerca de Soutelo, Galicia (España)

Bonita ruta por algúns dos humedais das Gándaras de Budiño. Moi ben sinalizada e acondicionada polo concello de Salceda, especialmente interesantes son os paneis informativos que nos axudan a coñecer un pouco mellor este habitat a veces pouco valorado polos propios veciños, entre os que me inclúo. Na Ponte das Febres pódese enlazar con outra ruta que vai ata o Monte Aloia.

Ponte das Febres

09-ABR-09 4:48:44AM

Saída senda dos humedais

09-ABR-09 3:25:45AM

• Foto de csr

csr 18 abr. 2009

El inicio de la ruta esta muy bien, pero el resto resulta un poco aburrida, con tiempo de lluvia te encuentras con demasiada lama.

• Foto de Josiño

Josiño 3 may. 2009

Pois a nos ben que nos gustou. Recomendoa para ir en familia, os pequenos levana ben, non e moi longa e non hai fortes subidas. A ruta mostra unha escolla da zoa tal e como debia de ser toda ela antes do forte impacto industrial e de infraestructuras que sufre toda esta comarca. Noraboa.

• Chinho 3 oct. 2009

Lo bueno: es circular y fácil para hacer con niños.

Lo malo: va alternando zonas agradables, con zonas industriales degradadas. La zona de campo esta MUY sucia: bolsas, basura...El rio Louro es una cienaga pestilente, al igual que muchos de los regatos de la zona. ¿Nadie vigila los vertidos?

PD: id a otra!

• Foto de jalopin

jalopin 21 abr. 2011

Es muy educativa sobretodo para niños.
    Algunos tramos son interesantes para saber como NO tiene que ser una ruta.
    No ha mejorado mucho y quizas se deberían plantear cambios en el recorrido y la señalización.