Fecha de subida 15 de febrero de 2013

-37 m
2,2
4,5

cerca de Cobres, Galicia (España)

Trátase dun sendeiro que ten aproximadamente 4,8 Km, practicamente chan e cunhas vistas moi agradables da ría de Vigo. O sendeiro está moi ben acondicionado desde que chegas ás Salinas de Ulló (km 2.3); antes está normal. Hai unha intersección que non está ben marcada e pode crear un pequeno conflito. Se se segue o track non hai problema, xa que rapidamente ves o camiño de referencia (no track está marcado como "cruce de camiños non sinalizado"). En lugar de seguir polo litoral, hai que rodear polo medio do bosque.

O acceso ao punto de inicio desta ruta non é que sexa difícil, pois hai que incorporarse a un camiño desde a propia estrada nacional, pero se non tes como referencia ese punto de partida (nesta ruta aparece marcado como "inicio do sendeiro") podes botar algún tempo en atopalo.

Neste caso fíxose tamén o camiño de volta, que non foi exactamente polo mesmo sitio que a ida, xa que se cruzou pola présa das Salinas de Ulló (unha especie de ponte), algo moi recomendable, xa que amosa unha paixase, sobre todo se se vai ao solpor, moi agradable.

Fábrica Cabo de Peñas
Esta intersección non está ben sinalizada e se non levas un gps ou non te fixas no plano previamente, o normal sería que se seguira de frente, pola beira da ría. Hay que coller por un caminiño polo medio do monte, que rodea a ensenada.
Na ida hai que coller o camiño da esqueda. Na volta, aconséllase xirar á esqueda cando se chega a este punto para ir pola présa das Salinas de Ulló.

• Foto de Verodelvalle

Verodelvalle 20-abr-2013

Se está a marea baixa se pode ir polo litoral no punto "cruce de camiños non sinalizado".
    Se chega ata a bancada pero se se queren ve-las casas en ruinas, a Granxa das Salinas, hai que desviarse cara á esquerda antes de cruza-las bancas.

• Foto de Edu el bueno

Edu el bueno 16-feb-2014

Impresionante "A Granxa das Salinas". Se nota que no es un sitio muy transitado, está muy limpio.

• Adolfo Cano 08-oct-2015

Bonita ruta, para gente que le guste la Naturaleza, sin mas pretensiones. En algunos tramos los puristas la considerarán demasiado humanizada. Ideal para familias con niños pequeños. Llana, amena y bien señalizada.

• andquintas 19-nov-2018

Perfecto! La única complicación ese cruce de caminos sin señalizar que menciona en la descripción, es muy recomendable el GPS en ese tramo.