Descarga

Fecha de subida

28 de septiembre de 2012

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Comparte
-1 m

cerca de Sant Carles de la Ràpita, Catalunya (España)

Es una ruta con poca dificultad y unas vistas impresionantes sobre el Delta de l’Ebre. Mejor hacerla en un día en que no haya neblina para disfrutar del paisaje. El Montsiá es un espacio natural con una altura máxima de 765 metros. Se trata de una sierra calcárea con montes bajos situada justo al lado del mar y el Delta de l’Ebre. Desde su cima, en La Foradada, uno de sus principales atractivos, hay un mirador impresionante al Delta de l’Ebre.

Recorrido: Cocó de Jordi-La Rueda-La Foradada-Mas de Mata-redona-Fuente del Burgar-Cocó de Jordi.

Distancia: 5km. Tiempo: 4hrs. Desnivel: 400m. Dificultad: baja Puntos de agua: Fuente del Burgar.

Acceso: Desde Amposta tomad la N340 dirección Sant Carles de La Rápita. Tras el punto kilométrico 1073, tomad el camino que sale a la derecha en un cruce a unos 500m. Una vez en el camino, hay una señal que indica “Camí de Mata-Redona, Área interpretativa del bosc del Burgar, La Foradada”. Seguid unos 3 km. hasta el final del camino y dejad el coche en el parking de Cocó de Jordi.

Parquing

• Foto de annallm

annallm 1 nov. 2014

He realizado esta ruta  Ver más

Arribats a la font del Burglar, seguim les indicacions cap a la Foradada (camí vermell i blanc), fins a un punt que ens vam desviar (culpa nostra) seguint el camí marcat en blanc, que ens endinsa pel bosc. s'haurà de girar ´pel camí de l'esquera, a l'arribar al pal indicatiu. Tot a munt fins arribar al celobert de la muntanya, i ja seguint el GR fins la Foradada.

• frn_gaspa 4 dic. 2014

Buena ruta con excelentes vistas al Delta del Ebre

• Foto de Pep.bofarull

Pep.bofarull 24 ene. 2016

He realizado esta ruta  Ver más

Era la segona vegada que feia servir l'aplicació wikiloc al mòbil i m'ha anat molt bé per informar als meus companys que ja tenim una edat del temps i la dificultat. La pujada molt dreta però és fa bé i la baixada encara que fas més volta serveix per relaxar-te i gaudir del bosc.

• nuviba52 1 ene. 2018

Unes vistes magnifiques

• Foto de DABRASE

DABRASE 30 mar. 2018

He realizado esta ruta  Ver más

Ruta corta pero algo dificultosa para principiantes aunque yo la hice con mi señora que no es una experta y mis dos hijos de 12 y 7 años,
    Lo mejor es la increible vista sobre el delta del Ebro al completo que de otra manera no seria posible a no ser volando sobre él.
    Hay diversos recorridos más largos o cortos pero todos con una belleza destacable.

• gemma-vila 10 sept. 2018

Fins la caminada val la pena pero sha d’estar preparat i per fer-la amb nens es complicada. Cami en mal estat. Nosaltres anem una nena de 5 anys i un nen de 2 anys(motxilla montanya), ens em mort per arribar-hi! Un adult, si esta preparat molt millor! Quan arribes al cim es satisfacio completa, molt bonic i aconsellable!

• Foto de Gerristes

Gerristes 12 sept. 2020

L’hem feta al revés de com es proposa per despistada. Molt bonic. Dur força aigua que no hi ha punts. La vam fer a principis de setembre i no hi havia accés fins al pàrking descrit. Vam haver de deixar el cotxe abans i fer 2km per la pista esfaltada. És brutal l’arribada i el camí distret. Tens un tros d’ombra molt agraït, tot i que gran part és solei i cal anar preparat. Nosaltres l’hem fet amb un nadó en motxilleta.