Tiempo  48 minutos

Fecha de realización mayo 2017

0,7
1,3

cerca de Ardèvol, Catalunya (España)

La valoració de la dificultat de la ruta a Wikiloc, sempre es tècnica.
Per la dificultat física cal tenir en compte distancia i desnivell.
Els Waypoints marquen les cruïlles i punts d'interès de la ruta.
---
Si fem servir l'aplicació per mòbil de Wikiloc, entrem a la ruta i a
" com arribar-hi en cotxe" , i ens porta al lloc de sortida de la ruta.
APROXIMACIÓ: Des de Pinós anem a l'Ermita de la Mare de Déu de Pinós, on aparquem.
---
DIFICULTAT: Fàcil, passejada curta tot per camí ample.
RUTA: Passejada fàcil en que visitem la Rosa del Vents, Centre Geogràfic de Catalunya i farem el cim de la Serra de Pinós, inclòs a la llista de 100 cims de la FEEC.
Sortim de l'Ermita i anem primer a la Rosa dels Vents, que és el Centre Geogràfic de Catalunya.
Desprès tornem enrere cap a l'aparcament i pel camí de terra de sota el que hem fet, anem per entre mig de camps de cereals, fins que a la vora mateix del camí trobem un vèrtex geodèsic que és el cim de la Serra de Pinós.
Intersección

Dreta. Rosa del Vents

Centre Geografic de Catyalunya.