Coordenadas 1976

Fecha de realización junio 2017

2,8
5,5

cerca de Artana, Valencia (España)

Excursió ideal per una matinal al sector més oriental de la Serra d'Espadà, amb pujada als tres cims més destacats del mateix: el Puntal d'Artana, el Pic de Font de Cabres i el Puntal del Calderer.

Si voleu llegir una descripció més detallada del recorregut us convide a passar-vos per el meu bloc ;-)

----------------------------------------------------------------------------

Excursión ideal para una mañana en el sector más oriental de la Sierra de Espadán, con subida a las tres cimas más destacadas de este sector: el Puntal d'Artana, el Pic de Font de Cabres y el Puntal del Calderer.

Si os apetece leer una descripción más detallada del recorrido os invito a dar un garbeo por mi blog ;-)

Aljub, pot venir bé en cas de fer la ruta amb gossos, encara que quan nosaltres va fer la ruta (10/6/2017) estava sec. Aljibe, puede venir bien en caso de hacer la ruta con perros, aunque cuando nosotros hicimos la ruta (10/6/2017) estaba seco.
En aquest cim podrem trobar nombroses fortificacions de la Guerra Civil, en un bon estat de conservació. En esta cima podremos encontrar numerosas fortificaciones de la Guerra Civil, en un buen estado de conservación.
A data de l'excursió (10/6/2017), la font tenia aigua. A fecha de la excursión (10/6/2017), la fuente tenía agua.
Pic de la Font de Cabres, 637 metres.
Puntal d'Artana, 693 metres. Punt més alt de l'excursió. Puntal d'Artana, 693 metros. Punto más alto de la excursión.
Puntal del Calderer, 543 metres.