• Foto de Set calas de felanitx

-0 m
2,0
4,0

cerca de Cala d'Or, Baleares (España)

Hem començar a cala Ferrera i hem acabat a cala d'en Marçal
Hem visitad la cova de na Vermella, en cas de temporal no entrar, en el any 2013, quatre joves varem entrar a la cova i els van ser sorprendre-us per un cop de mar, un d'ells va ser engolit i els altres ferits, se va donar per desaparescut. Després hem anat a cala Mitjana, tota la finca és privada, les aigües de color turquesa, hem passat pel forat d'en Mengo, després sa cova Foradada o Es Puntás, és un ull esplendorós, hem passat pel cova des Moro i cala Sa Nau, després hem agafat un sender o camí, que es cneix com camí de Sa Ronda, antigament va ser usat pel Guàrdia Civil durant la lluita contra el contraban, hem seguit fin a cala Estreta, després hem visitad sa cova de s'Esdolç i cala Brafi, pels penya-segats hem anat a cal Marçal i també hem trobat una cova de coloms i un gran forat o bufador i en acabat a sa punta des Jonc on hi ha una miranda natural.