Tiempo en movimiento  3 horas 49 minutos

Fecha de realización agosto 2018

3,2
6,5

cerca de Arànser, Catalunya (España)

Refugi Cap del Rec- Refugi Pradell - Tossa Plana de Lles - Estany de l'Orri - Refugi Cap del Rec.

Ruta circular per la part lleidatana de la Cerdanya i arribant al Sostre comarcal de la Cerdanya, on fa frontera amb Andorra, molt bones vistes!
L'excursió en si, no té cap dificultat llevat de l'ascens d'uns 1000 metres de desnivell, no té passos complicats ni perillosos en cap moment.
L'únic "però" que podem dir, és que la baixada vàrem necessitar l'ajuda del GPS, ja que no trobes cap indicació ... Potser alguna fita de pedres, però poques comparades amb les de pujada... i ja no trobaràs indicacions fins a arribar a l'estany de l'Orri, ... Així que us recomano anar previstos en aquest sentit, per això la qualifico de dificultat moderada.

Salut i cames!
refugio

Cap del Rec

Nosaltres hem dormit de luxe en aquest refugi!
Intersección

Cruïlla

Seguim indicacions cap al Pradell, tot i que segurament haguéssim pogut seguir la pista per la qual caminàvem que també haguéssim arribat al refugi
refugio

Pradell

Fins a aquest punt trobem indicacions, a partir d'aquest punt es anar seguint fites de pedres o petites marques, tot i que és bastant intuïtiu i has d'anar pujant, com la muntanya és pelada, és de difícil pèrdua.
panoramica

Panoràmica

Després de travessar la zona boscosa i passat el Refugi del Pradell, arribem a la zona on les muntanyes es tornen pelades... veient aquest tros de turó, tens la sensació que ja veus el cim... però quan arribes dalt ... queda un altre turó ... i quan arribes dalt d'aquest segon... doncs queda un tercer!!! Això si l'últim! Val la pena anar mirant enrere de tant en tant per anar veient bones vistes sobre la serra del Cadí, sobretot si el dia és clar.
Observación de fauna salvaje

Prats verds

Durant la pujada podem trobar cavalls i vaques pasturant tranquil·lament...
panoramica

Estany del Orri

Intersección

Cruïlla

Agafar el camí cap a l'esquerra, baixarem per aquest camí