Fecha de subida 15 de noviembre de 2015

Fecha de realización noviembre 2015

1,7
3,5

cerca de Santa Fe del Montseny, Catalunya (España)

Ruta fàcil per fer en familia i gaudir dels maravellosos boscos que travessa i, que a la tardor, tenen un encant especial.

Sortim del centre d'informació de Can Casades, on hi trobem aparcaments i un restaurant. Prenem el camí que ens porta de seguida al centre de natura de Can Lleonart. El camí està molt ben senyalitzat i es va endinsant en una gran fageda passant pel pla de mulladius i que continua amb una suau pujada fins als empedrats de Morou.Són unes curioses formacions de roca i punt més elevat del recorregut i on tenim unes vistes espectaculars.
comencem la baixada, sempre seguint els senyals que ens porten fins al pantà de sta. Fe. Passem per sobre la pressa i continuem camí paral·lels a la riera i que ens porta al punt d'inici.
Allarguem una mica la ruta, fent una petita volta fins a la font del Frare.

El desnivell de 656 m no es correcte. El desnivell correcte és de 250 m.