Fecha de subida 16 de febrero de 2020

Fecha de realización febrero 2020

3,4
6,7

cerca de Súria, Catalunya (España)

12-02-2020

El lloc d'inici de la caminada es l'aparcament del Camp de la Bóta de Súria, enfilem pel c/ de Gonzáles Solesio i a la Plaça Sant Joan, ens desviem pel Pont de Salipota per passar a l'altra riba del Cardener, continuem pel c/ de Castelltallat i per la pista que passa la C-55 per sobre el Túnel de la Torre.
A poca distància creuem la Font de Can Nastet, en l'Obaga de la Ribera, deixem la pista per agafar el corriol que surt a mà dreta per retallar un bon tros el camí de la pista. Tornem a incorporar-nos a la pista poc abans de la Font del Ferro per no deixar-la fins al Castell de Coaner.
Després de visitar el Castell i l'església de Sant Julià de Coaner, ens dirigim a l'església de Santa Maria de Coaner a l'altre costat dels trossos de Can Serra i el camp del rector.
La tornada la fem pel Camí de Coaner a Súria, que baixa resseguint la riera travessant-la diverses vegades per les passeres instal•lades al costat del camí. Pel camí anem trobant vàries cases, la Ribera Vella, la Ribera, el Polígon Industrial Cal Jover, a l'entrar a Súria Cal Trist i la falla de Mig Mont, seguim pel c/ d'Àngel Guimerà fins a la Plaça Sant Joan. En aquest punt ja sols queda seguir el camí del matí.