Fecha de subida 17 de junio de 2014

Fecha de realización junio 2014

2,9
5,8

cerca de Bruguera, Catalunya (España)

(17-06-2014) Sortim de Bruguera reculan per la carretera que hem arribat i agafem la pista de la dreta, que hi ha just a l'entrada del poble.

Pugem per aquesta pista, passem per una petita instal·lació que és un sismògraf, després pel costat d'unes antenes on s'acaba la pista, per arribar tot seguit a la carretera que puja de Bruguera.

Travessem aquesta carretera i remuntem la vessant del Taga, flanquejant cap a l'esquerra a la recerca de la serra de Conivella, perquè la pujada sigui menys vertical. (No hi ha camí definit, cadascú pot pujar al seu aire)

Un cop a la carena ja trobem el camí que ve de Ribes de Freser, que ens porta fins al cim del Taga

Baixem fins al coll de Jou, seguim la carretera cap a la dreta, passem per davant d'un abeurador, on hi ha un cartell indicador de Bruguera, seguim per la carretera fins al primer revolt, on baixem cap a l'esquerra pel prat.

Al final del prat en arribar al bosc, comença el camí molt fresat i amb marques grogues, que surt a la carretera uns 2 km abans de Bruguera i ja des d'aqui fins al punt de sortida donant una volta pel poble.

Érem en Joan, en Martí i dos Peps.