Fecha de subida 9 de febrero de 2017

Fecha de realización febrero 2017

3,8
7,7

cerca de El Fresno, Asturias (España)

Aparcamientu a la vera un camín na carreterina La Rimá a La Collá o camín de Puertecampu - Camín qu'enllacia col P.R. AS 161(Les Casuques Picu Fariu) - Cerru Fariu o Gaviu - Área recreativa Loma de Siero - Cerru Cima - Peña Cuatro Xueces - Cerru Cima - Esvíu a la derecha al llegar al Área recreativa Loma de Siero pel (PR AS-118 RUTA DEL FARIU) - Esvíu izquierda - El Pibidal - Ceñal - Ilesia y texu La Collá - El Cantu - La Collatrás - Pel P.R. AS 161 (Les Casuques Picu Fariu) - P.R. AS 216 (El Camín de Careses) - Tunel de Careses o de La Viona (Al llau) - Senderu que va bordiando y subiendo pela lladera SO de la xerrina Careses - Pasera al llau de una portiella pela que s'entra nun prau. Subimos y en pocos metros en direición oeste llegamos a peña Careses - Vuelta pel mesmu camín - Dempués de portelleru siguir a derecha y dempués izquierda hasta la carreterina La Rimá a La Collá o camín de Puertecampu - Unos 200 metros a izquierda hasta aparcamientu.

Prestosu percorríu pelos conceyos de Siero.Sariegu, Xixón y Villaviciosa. Mayoritariamente pel primeru.
Al ser un camín circular l'aniciu y final pue ser cualquier llugar pelos que pasa. Nesti casu l'aparcamientu ye escasu (Un coche). Un bon llugar podría ser l'Área recreativa "Loma de Siero". Too va en gustos...N'otra ocasión, si se tercia, repitiría l'entamu y fin anque quiciabes nel sentíu contrariu. L'únicu motivu sería facelo dalgo diferente.
Na carreterina de La Rimá (Sariegu) a La Collá o camín de Puertecampu.