Dificultad técnica   Fácil

Fecha de realización marzo 2017

3,0
6,1

cerca de Silván, Castilla y León (España)

25-3-17

Roteiro organizado pola Universidade de Vigo, Campus de Ourense, e dirixido por Willy Garcia-Calvo.
Atopámonos cos compañeiros de Vigo e Pontevedra en Casaio, centro da industria da louxa.
Desde alí dirixímonos a Fonte da Cova onde comezou a camiñada, que nos levou pola Cabrita, ata as inmediacións do Teixadal. Non accedemos a el pola gran cantidade de neve que comprometía a seguridade.
Pasamos sobre as minas de Valborraz, que foron explotadas para a extracción de wolframio (moi apreciado para a fabricación de armamento) en tres fases diferentes. A primeira, chamada dos belgas, comprendeu entre 1913, cando a mina foi fundada pola compañía belga Mines de Wólfram de Valborraz, ata 1923. Anos despois, en 1937 chegaron os alemáns, que a explotaron ata 1945, cun apéndice de reactivación ata 1954. Durante este período tamén foi utilizado como campo de concentración onde os militantes republicanos en liberdade vixiada redimían as súas condenas mediante traballo. A terceira fase prolongouse desde 1954 a 1963, en que se paraliza a extracción de wolframio.
Practicamente todo o roteiro,desenvolveuse sobre a neve. cun dí,ka nubrado , pero sen choiva.
Martiño falounos do Teixadal, que é un dos poucos bosques naturais de Euroipa, pois é unha árbore que adoita crecer en solitario.
Moi satisfeitos de pisar tanta neve acabamos este roteiro, moi ben organizado, no que gozamos a lume de biqueira