Fecha de subida 23 de marzo de 2014

Fecha de realización marzo 2014

5,5

cerca de Besalú, Catalunya (España)

Per deixar el cotxe: es pot fer des del aparcament del Pont de Besalú però això vol dir una estona més de pujada i a la tornada més camí. Nosaltres com que el recorregut és llarg hem pujat per la pista que porta al Sagrat Cor fins trobar el trencant de la pista de La Miana. Ens hi endinsem fins que trobem el camí del GR2 que puja, hi deixem el cotxe.
Prenem el GR2 de pujada fins trobar la pista i el camí que puja des de Besalú. Seguim la pista fins al Puig Cornador fent un petit desviament per pujar-hi. Al Puig hi trobem l'ermita del Sagrat Cor. Retornem a la pista i seguim pel Coll de Bruc, la Font de Planells on hi ha un monument als maquis que hi varen morir, i sempre seguint les marques grogues, arribem al Coll de Can Jou des d'on baixem fins La Miana.
Seguim baixant passant per Camporiol i travessem la Ribera de la Miana pujant fort fins a trobar la casa de Canyelles i una mica més amunt el Coll de Canyelles. Ara baixem fins al Torn on retrobem el GR2 que seguirem ja fins el cotxe, passant pel Coll de Salom i l'església de Sant Fruitós.