Descarga

una hora 7 minutos

18 de octubre de 2021

septiembre 2021
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Cela, Galicia (España)

Sinxelo percorrido ata a Torre de Meira, elemento arquitectónico medieval, de observación da ría fronte a ataques de invasores, e bastión do Señor da época. Aprecia as bonitas vistas dende onde se sitúa a Torre.
Parquing

Inicio do percurso, rotonda da vía rápida

Deixamos o coche na zona aledaña a rotonda da vía rápida, saída dirección Meira, e seguimos a estrada no mesmo sentido, costa abaixo.

Intersección a esquerda

Antes da seguinte rotonda, viramos a esquerda nun camiño, saíndo da estrada
Panorámica

Camiñamos entre piñeiros

Flora

Collemos os castiñeiros, xa cos ourizos no chan

Chegamos a sinalización da Torre de Meira

Seguimos o camiño, ata o panel informativo
Monumento

Acceso a zona baixa aledaña á Torre

Zona baixa, onde presumiblemente se atopaba un foxo ou un acopio de agua, vemos pedras posiblemente desprendidas dunha construcción...

Vistas da Torre dende abaixo

Restos arqueolóxicos da Torre

Xa subindo á Torre, podemos apreciar a forma da base da torre, tras unha recente reconstrucción, na que se marca de diferentes formas, ata onde se atopou a construción conservada, e a partires de onde se comeza excavar e a reconstruir.

Polo miúdo, podemos procurar a diferente variedade de marcas de cantería nas pedras....

Vistas da Ría

Ollando ao mar, podemos entender o porqué da situación da Torre en tempos pasados

Volta ao inicio do roteiro

Baixando da Torre, desfacemos camiño ata a Sinalización de acceso a esta, viramos a dereita, e despois, entre costa abaixo e esquerda, collemos á esquerda

Acceso á estrada

Unha vez remata o camiño, accedemos ata a estrada, e despois dunha rotonda, xa chegamos a rotonda na que comezamos a caminar. Salientar, que dende onde aparcamos o vehículo tamén comeza a ruta dos petróglifos, de gran interese e pouca dificultade, se queremos pasar unha maña ou tarde inmersos na fraga, na pedra, e na historia.....