Tiempo en movimiento  2 horas 33 minutos

Fecha de realización marzo 2019

2,9
5,8

cerca de Tossa de Mar, Catalunya (España)

Bonica caminada que per anar bé s'ha de fer en aquesta època, doncs és molt oberta i als mesos de calor ha de fer suar molt. I si hi afegim que les cales estan gairebé buides encara millor motiu.

Sortim de Tossa en paral·lel a la riera i anem fins a la zona esportiva , a on ens comencem a enfilar per un camí força ample, en direcció a Cadiretes, que ens anirà portant en bona pujada, envoltats d'alzines sureres i espígol, fins arribar a l'ermita de la Mare de Déu de Gràcia. Allà agafem un camí que baixa a la dreta i que ens portarà fins la carretera que va de Tossa a Sant Feliu. Agafem la carretera fins que trobem un corriol a la dreta que ens porta fins l'Hotel Resort Giverola. Aquí ens hem embolicat una mica, perquè suposo que abans hi deu haver algun trencall que porti a Cala Pola. Nosaltres hem passat pel costat dret de l'hotel, a on hi ha una tanca pels cotxes, però que s'hi pot passar a peu. És un carrer asfaltat que continua després de l'hotel i que en baixada ens porta fins a sobre la Cala Pola, a la que baixem per un corriol que trobem a la dreta.
Cala Pola és una meravella, la travessem i trobem el camí de ronda que ens portarà cap a Cala Bona i després cap a Tossa. Ens ha agradat molt aquest camí de ronda, que és només un corriol una mica feréstec amb alguns graons de pedra i una corda com a protecció en els llocs més exposats.

Riera de Tossa

Camí de Ronda

Panoràmica

Cala Bona

Pont de fusta al camí de ronda