Fecha de subida 2 de abril de 2016

Fecha de realización abril 2016

3,7
7,3

cerca de Traiguera, Valencia (España)

Varem començar la ruta al peu de la serra per un camí de fàcil accés amb cotxe i asfaltat, les coordenades de inici de la ruta son les següents:

40.546906, 0.278721

Una vegada allí vam deixar el cotxe vam començar la ruta, primer per pista i desprès 1,5km o així ja vam començar l'ascens a la Serra. La senda en tot moment molt ben definida.
Un cop dalt de la serra, i abans d’accedir a les restes de l’ermita, es van repassar els pobles i les muntanyes que es veuen des del cim. La visibilitat era molt bona i es podia veure el cim del Penyagolosa, i els pobles de Sant Mateu, Canet, Rossell, la Sénia, Sant Rafel i el Barri Castell, Alcanar, Traiguera, Vinaròs, Benicarló i Peníscola.
Al costat de les restes de l'ermita de Sant Pere hi ha una cova a la qual es pot accedir.

Per al descens vam seguir la senda des de les ruïnes de l'ermita fins arribar a un creuament de sendes, on vam seguir per la de l'esquerra i durant un bon tros molt be indicada, però va arribar un punt on vam perdre el sender i vam decidir arribar a Traiguera a traves dels camins de les finques de Traiguera .
panoramica

Bonica vista de Canet lo roig