Dificultad técnica   Fácil

Fecha de realización diciembre 2017

2,4
4,8

cerca de Trandeiras, Galicia (España)

Pequena ruta, moi accesible dende a A-52 ou dende a zona de Maceda, etc. Recomendable polas paisaxes e vistas, e polos dous conxuntos arquitectónicos de entidade como son as ruinas do Mosteiro de Trandeiras e do Castelo da Pena.
Respecto do trazado, explicar que hai unha zona a evitar porque resulta intransitable. Pódese deducir da rectificación que se observa no track. Mellor sería continuar polo camiño que deixamos, aproximadamente, no quilómetro 4 ou, polo menos, seguir á dereita no waypoint que o marca (evitar o bucle). Así aínda habería que subir un treito de monte baixo, pero transitable, dende o waypoint de apartar do camiño á dereita, no quilómetro 4,6
  • Foto de Bon Xesús de Trandeiras
Ruinas do mosteiro da época renacentista (aínda que non necesariamente deste estilo).
  • Foto de Apartar á dereita.
Se se chegou ata aquí, subir atrochando polo monte baixo.
  • Foto de Á dereita!
Sguir pola dereita un camiño bastante visible.