Fecha de subida 21 de abril de 2016

Fecha de realización abril 2016

2,4
4,7

cerca de Santa Fe del Montseny, Catalunya (España)

Ruta molt senzilla per fer el turo de l'home desde la font de passavets i baixant per les agudes.

Comencem caminant desde la font de passavets, si hi porteu garrafes, molta gent se'n emporta aigua, bon moment per omplir la cantimplora.

La ruta està molt ben marcada i comencem pujant per una fageda que tant se val la època de l'any en què pugem, es un entorn màgic.

Una mica més amunt passem per un antic pou de gel i enfilem cap al cim.

Un cop dalt dle turó de l'home, les vistes son espectaculars: hi podem veure el pirineu, tot el vallès, montserrat, Barcelona, Sant Celoni, i fins i tot les montanyes que marxen del cap de creus.

Despres de disfrurtar la vista, baixem i enfilem la carena cap a les agudes. La ultima pujada fa una mica de pujada però és molt asequible. La baixada es fa just pel coll de les agudes fins la font de passavets de nou.

Un bona ruta i podeu dinar al restaurant de Santa Fe del Montseny o per qualsevol dels restaurants que hi ha de camí a campins: Can Giró, la Falda del Montseny, o can Carrau.