Fecha de subida 12 de abril de 2009

Fecha de realización abril 2009

1,9
3,7

cerca de Llorà, Catalunya (España)

Llorà (0:00 , 240 m) – Coll de les Palomeres (0:50 , 421 m) – Riera de Rocacorba (1:30 , 276 m) - Collet de l’Escaleta (02:30 , 448 m) - Llorà (3:10 , 240 m).
Més informació a www.pujades.net

Can Galderi

• Foto de quickoffroad

quickoffroad 13-feb-2011

Hola. He estat mirant les teves rutes per la zona i estan molt bé i amb la informació molt aprofitable. Estic buscant la forma de saltar de Llorà a Canet el més recte possible i aquesta ruta ho és, el problema és que ho haig de fer en btt... És ciclabe? si més no, quin trós. Gracies.

• Foto de www.pujades.net - Narcís Pujades

www.pujades.net - Narcís Pujades 14-feb-2011

Actualment la riera de Canet no es ciclable,i a peu ja be just, saltar de Llorà a Canet amb btt com no la portis a l'espatlla i desmuntada (per les bardisses)!. L'unica pista surt de Ginestar, de Can Costa, per el camí de Jonquerol fins a Canet.

• Foto de quickoffroad

quickoffroad 15-feb-2011

Hola. Gràcies per la informació. Ja t'ho confirmaré, però és possible que passem per Palomeres des de Can Camps. La pujada és dura per fer-la en bici i algun tros s'ha d'arrossegar però és factible. Ho vaig fer dimarts caminant i no està molt embardissat. En quant al tram de la riera, avuí hem fet un tall en moto però baixant des de Rocacorba i està millor del que em pensava...

• Foto de Sierpinski

Sierpinski 13-jun-2016

Gràcies per l'aportació compays. He fet aquesta ruta durant el mes de Juny 2016. Els camis estan bé encara que en algun moment una mica tancats per la vegetació. Només vagi tenir problemes per orientar-me a la pujada de la riera de Rocacorba cap al coll de l'Escaleta. En algun moment vaig perdre el cami. En general molt bona ruta.