Tiempo  una hora 49 minutos

Fecha de realización mayo 2016

1,4
2,7

cerca de Vall-Llobrega, Catalunya (España)

Vall-Llobrega al Dolmen de Montagut, per Santa Maria Bell-lloc, Font, Castell Vila-romà, inscultures i Molí Canyadell

Ruta megalitica de Vall.llobrega.

ACCÉS: Es pot accedir a la finca Bell-lloc (mas, celler i ermita de Santa Maria) des de la fabrica Hutchinson, des de Palamos. Cami de sorra en bon estat. Rètols ben indicat. També es pot anar des de Vall-llobrega, però no ben indicat i pista més dolenta

RECORREGUT (en sentit anti-horari): Santuari de Santa Maria de Bell-lloc. - Font de Bell-lloc (1970). - Pal indicador. - Castell de Vila-romà. - Bosc cremat. - La Llosa del Muret. - Dolmen de Montagut. - Mirador de Montagut panell i senyera - Cim del Montagut (265 m.a.) - Sitja de Montagut.- Roca Alba - El amollo de la pedra negra. - Inscultures de Montagut Petit. - Pal indicador - Pal indicador - Font del Lloret (teules) seca. - Molí de Canyadell. - Restes mur de la barraca de Canyadell. - Graons que baixen a la Riera de Bell-lloc, despres marquesPR groc/ blanc (s'escolten granotes) -Pal ind deixem el PR. - Bell-lloc finca. - Fi de la ruta.

Font de bell-lloc 1970

Castell de vila-romà

Bosc cremat

Panorámica

El amollo de la pedra negra