Descarga

8 de junio de 2021

Fecha de realización

junio 2021
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Setcases, Catalunya (España)

Sortida matinal començant en Vallter 2000, pujant cap la Portella de Mantet, Pic de la Dona , Puig d’Ombriaga, Pic de Bacivers, Coll de la Geganta i baixada des de Coll fins les pistes d’esquí de Vallter
Parquing

01 Parquing Vallter

02 Desviem a la dreta

03 Pla de Comaarmada

Collado de montaña

04 Portella de Mantet

La Portella de Mentet és una collada d'alta muntanya dels contraforts orientals del Massís del Canigó, a 2.412 metres d'altitud, al límit dels termes comunal de Mentet, de la comarca del Conflent, a la Catalunya del Nord, i municipal de Setcases, de la del Ripollès.
Cima

05 Pic de la Dona

El Pic de la Dona és una muntanya de 2.702 metres que es troba entre el terme municipal de Setcases, a la comarca catalana del Ripollès, i el terme comunal de Mentet, a la del Conflent, el segon de la Catalunya del Nord. És a l'extrem sud-oest del terme de Mentet, i al nord-est del de Setcases.
Picnic

06 Esmorzar

Cima

07 Puig D'Ombriaga

El Pic de l'Esquena d'Ase, anomenat Puig d'Ombriaga a la Catalunya del Sud, és una muntanya de 2.626,3 m alt situada a l'eix de la serralada principal dels Pirineus, entre el Ripollès i el Conflent, en el límit dels termes municipal de Setcases i comunal de Fontpedrosa.
Collado de montaña

08 Coll de la Geganta

El Coll del Gegant, o de la Geganta, és un coll de la carena axial de la serralada dels Pirineus, a 2.606,5 metres d'altitud, en el límit dels termes comunal de Fontpedrosa, a la comarca del Conflent, de la Catalunya del Nord i municipal de Setcases, a la del Ripollès.

09 Pista esquerra

La pista de la dreta baixa molt mes fort,

10 Pista d'esqui

11 Sender esquerra

12 Vallter 2000

Vallter 2000 és una estació d'esquí de l'extrem nord del Ripollès, a les Comarques Gironines. Com el seu nom indica està situada en el curs del riu Ter, concretament la seva zona axial.