4,7
9,5

Vista 1942 veces, descargada 51 veces

cerca de Vandellós, Catalunya (España)

Pujar a la Tossa de l'Alzina des de Vandellós, tornant pel Cocó de Recules, i Salt de Carlos.
Si es puja en cotxe fins el Collet del Corral de Ca la Torre, pista quasi totalment cimentada, s'escurça molt l'excursió, encara que el camí a peu des de Vandellós es bonic i agradable, però s'ha de repetir (hi ha algun tros de la pista).
Hi ha moments que la nostra ruta fins la Tossa de l'Alzina, perd el camí bo i hem de remuntar una mica al dret, però sempre sense dificultat excessiva.
Des del Salt del Carlos fins el Collet de Cal la Torre, hem perdut el camí, encara que hem seguit corriols fets pels ramats de cabres. Sota el Corral de Garrateó se'm va acabar la pil·la del gps i no em vaig adonar fins la pista. Aquest tros he fabricat el track una mica pel damunt. S'ha d'anar pujant suaument fins un collet, i allí es troba un pas bo per baixar a la pista.
Des del Racó del Taix hi ha l'opció de donar el tomb pel camí dels Taixos, però es una pista una mica llarga i nosaltres sempre intentem esquivar-les el màxim possible.
Recomano pantalons llargs, hi han estones amb força garrics.