Fecha de subida 19 de febrero de 2015

4,0
8,1

Vista 1972 veces, descargada 36 veces

cerca de Xerta, Catalunya (España)

Passeig molt agradable i planer que va seguint la via verda des de Xerta fins a Aldover amb la seva platja fluvial i l'antiga estació reconvertida ara en un restaurant.
Passat Aldover, hem seguit el canal de la dreta de l'Ebre que flueix paral.lel al riu fins arribar a Tortosa, concretament al barri de Jesús on teníem el cotxe.
Un passeig sense massa pretensions força tranquil i agradable malgrat les molèsties que ocasiona que aquest darrer tros de la Via Verda passi tan a tocar de la carretera.
La llum del capvespre, la presència constant de l'aigua i dels tarongers i llimoners carregats de fruits donen un encant especial a la jornada.
El recorregut l'hem fet en unes 4 hores, cal tenir en compte que ens hem aturat a l'estació d'Aldover a menjar.
Parquing

01 Estació de Xerta

Punto de información

02 Via Verda de la Val de Zafán

03 Aldover

Río

04 Embarcador

Avituallamiento

05 Estació d'Aldover (Bar-restaurant)