Fecha de subida 10 de agosto de 2014

Fecha de realización agosto 2014

3,0
6,0

cerca de Albinyana, Catalunya (España)

Albinyana-Corriol de les Peces-La Miralba-Can Gordei-Mas Quadrell-Puig Sant Antoni-Ermita de Sant Antoni-GR-92-Albinyana

Volta pel nord est de la muntanya de Sant Antoni, passant per varis corriols, urbanitzacions i fent el seu cim i ermita.

A destacar els corriols a les Peces i al Mas Quadrell (recent desbrossat) i les vistes desde el Puig Sant Antoni. Força desnivell de Can Gordei al cim.
Intersección

La Miralba

• Foto de salva007

salva007 03-dic-2014

Molt bona ruta de senderisme, quasi tota per corriols, algun molt maco, els trossos diem no tan bonics són el pas dels trams de les dues urbanitzacions...

La ruta es pot dir que és fàcil i gens complicada, l'únic tram que es podria posar com a moderat és la pujada desde Can Gordey fins al Puig de Sant Antoni.

Ruta forca maca i entretinguda i el track molt ben marcat. Per proximitat és una de les que sempre s'acaben repetint. Jo i la meva gossa l'hem fet en 3 hores 35 minuts.

• Foto de Joan Marquès Griñó

Joan Marquès Griñó 28-dic-2016

L'entorn te força llocs envoltats d'edificis i trepitjant l'asfalt de les urbanitzacions. Hem procurat de millorar en lo possible el recorregut respecta tant a l'entorn com al sol del recorregut fent-lo passar per fora de Les Peces i pel Fondo del Moro enlloc d'entrar a la urbanització Can Gordei. El resultat creiem que es més interessant i mes natural.

• Foto de tonyet

tonyet 04-abr-2017

Hola cescgo, el tram de la ruta de Mas Quadrell, és ciclable i apte per fer-ho en btt?Moltes gràcies!!

• Foto de cescgo

cescgo 05-abr-2017

Es un corriol molt estret i tapat en algun tram, jo crec que millor a peu

• Foto de tonyet

tonyet 05-abr-2017

Moltes gràcies, cescgo, ho tindre en compte, si ho provo ja t'ho confirmaré ;-)