1,9
3,7

cerca de Sant Julià de Cerdanyola, Catalunya (España)

[Català] Bonica volta en sentit anti-horari per la Vall de Malanyeu.

Es comença al nucli municipal, per pujar pel caminet del Graell fins a la Foradada, un tram preciós. Llavors s'agafa un camí més ample per començar a descendir, creuar el Torrent de Malanyeu, pujar fins el Cingle de la Pona (on hi ha una bona panoràmica), i aquí agafar el camí PR (marques blanques i grogues). El camí passa pel cantó nord de les Cingles del Molí, tot i que en aquest track es menja un tros de PR passant pel mig del bosc per anar més directe. Després s'arriba a El Grau, i passant per una espècie de foradada es creua al cantó sud de la serralada. Ja només queda tornar a creuar el Torrent de Malanyeu i tornar a l'inici.

• Foto de malfieten

malfieten 28-dic-2010

Si que és preciòs el tram del Graell, recomanable 100% !

EliziR 28-dic-2010

Doncs hi hauràs de tornar ara que hi ha un cache ;)

• Foto de gabrielibanez

gabrielibanez 06-feb-2011

Hem seguit el teu Track i gracies a ell hem pogut fer tot el recorregut.
    Tot era ple de neu i era dificil ens aguns llocs sense ell.
    Grizzlie`s.

El Salt d`aigua espectacular, completament gelat.

EliziR 06-feb-2011

Bones Grizzlie's. Avui hem fet una ruta per Sant Llorenç fent caches, un de teu i un del teu germà (també n'he amagat un parell! Shhhhh...). Aviam si demà ho penjo =)
    Salutacions!

• Foto de malfieten

malfieten 23-jun-2011

Avui l'he fet aquesta ruta.
    M'ha anat de conya per fer els geocachings de la zona... Gracies !
    M'he perdut una mica quan passes pel mig del bosc fent drecera al PR, però l'he pogut trobar més avall. He baixat aquest tram pel PR de camí ample.
    Un aiguat per tot arreu...

EliziR 23-jun-2011

M'alegro que t'hagi estat d'ajuda, el lloc val molt la pena!

• Foto de Mr Thompson

Mr Thompson 05-nov-2012

Ahir vàrem fer la ruta per ajudar-nos a aconseguir els catxès. Totalment recomanable. Els buscadors tenien 12 i 6 anys, estan fets unes fieres.
    Per cert, a la Foradada hi han dos catxès amagats.