• Foto de VOLTA AL PUIG DE SANT MIQUEL

Fecha de realización noviembre 2013

3,4
6,8

cerca de Alaró, Baleares (España)

Volta molt fàcil de fer. Es pot aparcar just a devora del km 18 de la carretera MA2100 que va des d'Alaró a Orient. Uns pocs metres mes endevant surt, a ma dreta, el camí de Son Berga que haurem de recorrer al llarg de 1 Km fins a que entrarem al cami de terra que comença entre sembrats d'olivera. Creurem el torrent i anam pujant pel cami empedrat que mena a Sollerich. Prest arribam a la cruilla que a la dreta passa per les abandonades cases de Sa Font Figuera. A partir d'aquí el camí agafa un poc més de rost fins arribar al coll. A partir d'aquí ja tot serà devallada o sense pendent. Passarem per les cases d'Oli Clar i pel camí seguirem fins a topar-nos en un parelll de km al GR 221 que passa per Sollerich i ja de devallada fins al final de la ruta.
MOLT IMPORTANT: des de Font Figuera fins a tornar a trobar el GR221 la ruta va per un vedat intensiu de caça major i a més la propietat de Sollerich no autoritza el pas per aquesta zona, per la cual cosa cada un assumeix la seva responsabilitat si es decideix a fer aquesta volta.