Fecha de subida 14 de enero de 2020

Fecha de realización enero 2020

3,8
7,5

cerca de Ullastret, Catalunya (España)

(En mi web puedes acceder a la traducción automàtica al castella, vasco i gallego) (In my web, you can access the automatic translation into English and other languages)

(Baix Empordà) Ruta el 11/01/2020; 15 km; +230 -230; 5,5 hores. Excursió organitzada per Wikilocquerus amb el següent itinerari: Ullastret, Mare de Déu dels Socors, Canapost, Necròpolis, Sant Andreu de Canapost, Clots de Sant Julià, Peratallada, San Esteve de Peratallada, Poble ibèric Ullastret. Participants: unes 80 persones. Tipus de sortida: circular; Dificultat: fàcil.

FA ANYS: El 1889 es va acabar de dessecar l’estany d’Ullastret.

Aquest any sí. He pogut assistir a la caminada de Wikilocquerus que m’ha convidat l’amic capità haddock. Són prop de les 7 i el dia es va llevant a l’aparcament del Poble Ibèric d’Ullastret, on hi he arribat amb la camper. Els participants s’hi van agrupant.

És l’hora dels colors amables i pacífics i és l’hora de les vistes d’un Pirineu llunyà (encara que no tant) i nevat. Cal d’entrada agrair la preparació de la ruta per altres membres molt actius al Wikiloc com són la Cuca de llum i en Montagut.

A les 8 comencem a caminar amb l’objectiu de resseguir, aproximadament, l’antic camí de Romanyà a Empúries. Badia i Homs destaca que aquest era un ramal secundari de la gran Via Augusta, amb el qual s'enllaçava a l'alçada de l'actual barri del Pont Major... ...

Go to the web

Muro. Tapia

• Foto de capita haddock

capita haddock 14-ene-2020

Un plaer Miquel compartir camí -de nou-, taula i conversa.. ;-)
    Salut i Cames!!¡

Miquel Garriga 14-ene-2020

He de dir el mateix. Va ser una sortida extraordinària plena d'història i bon ambient. Em va agradar molt poder conèixer personalment altres persones que conec tant de veure les seves rutes pel Wikiloc. Espero que ens tornem a veure!
    Salut i muntanya!

• Foto de Ambotes

Ambotes 15-ene-2020

Ei Miquel! Per fi ens varem (re)trobar. Tot un plaer... que no hem de trigar anys a repetir ;-)
    Salut i botes i Miquel Garriga

Miquel Garriga 15-ene-2020

I tant, també em venia molt de gust.
    Ha estat fantàstic, tant l'excursió com, especialment, recobrar bons contactes i també conèixer nova gent.
    Gràcies per la valoració.
    Salut i muntanya!

• Foto de Cuca de llum

Cuca de llum 25-ene-2020

Dia de retrobaments i noves coneixences envoltats per un cel serè i un entorn que, encara que conegut, no ens deixa de sorprendre! Fins i tot l'ametller ens ha regalat les seves flors!
    Un plaer, fins la propera!

Miquel Garriga 26-ene-2020

Hola, Cuca de Llum. Moltes gracies. Va ser un gran plaer. Espero no tornar a fallar, pero estic massa temps fora. Fins la propera!