Fecha de subida 17 de octubre de 2016

Fecha de realización octubre 2016

4,0
7,9

cerca de La Ermita, Valencia (España)

Hora Inicio: 10/14/2016 07:48

Hora Fin: 10/14/2016 13:29

Distancia recorrida: 17,4 km (05:40)

Velocidad media: 3,07 km/h

Pérdida Altitud: -817 m

Tiempo Ascenso: 02:49

Tiempo Descenso: 02:13

Ruta clàssica entre las clàssiques des de que es va equipar amb els dos ponts penjats. encara que es el tercer colp que la realitzo, sempre ha estat un poquet diferent, aquest colp hem visitat l'abric on es troben les pintures rupestres al Barranc de Vallfiguera, cosa que per un o altre motiu, no havia fet.
Eixint de Xulilla fem uns metres per carretera fins trobar la desviació per on continua la ruta, per unes escales baixem a nivell del riu per trobar-nos amb els dos ponts penjats, sempre seguin el riu, arribem al Pantà de Loriguilla, creuem per la presa i seguint el camí de Loriguilla a Sot de Xera, arribem al Coll Collibre.
Ací iniciem el descens primer per pista fins que la deixem per entrar en el Barranc de Vallfiguera per on ens arribem a visitar les pintures rupestres, seguim endavant fins a empalmar amb el Sender Botànic, per aquest, arribem al Charco Azul i vist aquest, tornem enrere per trobar la pujada quen porta altre colp al poble.